Zadania

Zadania

Zadania budú zverejňované v piatky dopoludnia.

  • 1. sada zadaní – do 25.2.2024 18:00 (zverejnené po cvičeniach 1, 16.2.) – rekurzia
  • 2. sada zadaní – do 3.3.2024 18:00 (zverejnené po cvičeniach 2, 23.2.) – zložitosť
  • 3. sada zadaní – do 10.3.2024 18:00 (zverejnené po cvičeniach 3, 1.3.) – spájané zoznamy
  • 4. sada zadaní – do 17.3.2024 18:00 (zverejnené po cvičeniach 4, 8.3.) – stromy
  • 5. sada zadaní – do 24.3.2024 18:00 (zverejnené po cvičeniach 5, 15.3.) – úlohy pre fajnšmekrov
  • 6. sada zadaní – (predbežne) do 7.4.2024 18:00 (zverejnené po cvičeniach 6, 22.3.) – backtracking
  • 7. sada zadaní – (predbežne) do 13.5.2024 13:00 (zverejnené niekedy po midterme, približne 12.4.) – rôzne úlohy na dynamické programovanie, greedy, grafy a iné

Moodle

Na odovzdávanie riešení domácich zadaní 1-6 a manažovanie bodového zisku sa používa LMS Moodle.

Spôsob odosielania a automatickej evaluácie je rovnaký ako na predmete PAZ1a. Aktuálne evaluátor kompiluje kód s verziou Java 8 (pri použití metód pridaných v novších verziách Javy, evaluátor vypíše chybu kompilácie)

Palma

Domáce zadanie č. 7 (rovnako ako programátorská súťaž ŠVK) je odovzdávané v systéme PALMA. Informácie k prihláseniu a odovzdávaniu budú poskytnuté počas semestra.

Hodnotenie zadaní

Bodové hodnotenie riešenia je v kompetencii cvičiaceho skupiny, do ktorej je študent priradený. Pri hodnotení platia tieto pravidlá:

  • Ak evaluátor k danej úlohe poskytuje spätnú väzbu (chybový vstup, súbor, grafiku, atď.), potom riešenie, ktoré neprešlo evaluátorom, nebude hodnotené. Výnimka z tohto pravidla je možná, ak je riešenie dobré komentované a zároveň riešiteľ napíše správu, z ktorej bude jasné, na akých vstupoch testoval svoje riešenie (na akých vstupoch riešenie fungovalo/nefungovalo) a tiež prečo debugovaním problematických vstupov nevedel nájsť chybu v riešení.
  • Nekorektné riešenie nemôže získať viac ako 50% bodov za danú úlohu.

Reklamácie

Môže sa stať, že hodnotiteľovi unikne nejaký podstatný detail alebo sa v niečom zmýli (obzvlášť pri hodnotení veľkého počtu riešení sa to môže stať). V takomto prípade alebo v prípade, že z nejakého objektívneho dôvodu sa vám hodnotenie nepozdáva, kontaktujte hodnotiteľa a vydiskutujte si to s ním (preferovaný je e-mailový kontakt, prípadne sa to dá riešiť aj osobne po cvičení).

Ak by ste s výsledkom reklamácie neboli spokojní, kontaktujte niektorého z prednášajúcich. Ak by ste neboli spokojní ani potom, kontaktujte garanta študijného programu, zástupcu riaditeľa Ústavu informatiky pre vzdelávanie alebo riaditeľa Ústavu informatiky. Táto reklamačná postupnosť platí aj pri iných situáciách (písomky, testy, čokoľvek).